Prevendita di token IBAT - Battle Infinity

Ùn investite micca, salvu chì site preparatu per perde tutti i soldi chì investite. Questu hè un investimentu à risicu altu è hè improbabile di esse prutetti se qualcosa va male. Pigliate 2 minuti per amparà di più

telegram

Canale Crypto Signals Gratuitu

Più di 50 mila membri
analisi tecnica
Finu à 3 signali gratuiti à settimana
Cuntenutu educativu
telegram Canale Telegram gratuitu

 

L'affari bitcoin hà sviluppatu ligami stretti cù parechje industrii glubale diffirenti durante l'ultimi deci anni. Nisunu, però, era cusì entusiasmu quant'è u settore di u ghjocu. Unu di i primi casi di questu hè stata l'app CryptoKitties, chì hà pigliatu in a reta di Ethereu.

Signali Criptovalutarii Mensili
£42
  • 2-5 Segnali Quotidiani
  • 82% Rate di Successu
  • Entrata, Take Profit & Stop Loss
  • Quantità Per Risicu Per Cummerciu
  • Ratio di Ricumpensa di Risicu
Signali di Criptovaluta Trimestrale
£78
  • 2-5 Segnali Quotidiani
  • 82% Rate di Successu
  • Entrata, Take Profit & Stop Loss
  • Quantità Per Risicu Per Cummerciu
  • Ratio di Ricumpensa di Risicu
Signali di Criptovaluta annuale
£210
  • 2-5 Segnali Quotidiani
  • 82% Rate di Successu
  • Entrata, Take Profit & Stop Loss
  • Quantità Per Risicu Per Cummerciu
  • Ratio di Ricumpensa di Risicu
dardu
dardu

Da tandu, ci hè stata una crescita significativa in u mercatu di criptocurrency. U sviluppu di prudutti sufisticati s'hè sviluppatu per via di l'intruduzioni di numerosi tecnulugii novi, cumprese DeFi è NFT. Unu di questi hè u sviluppu di Battaglia Infinitu, un campu di battaglia virtuale.

Un Mercatu Lucrativu

Più di 2.5 miliardi di persone in u mondu ghjucanu oghje in una certa capacità. I ghjochi multiplayer in linea sò u tipu più populari. A ghjente ghjoca avà più video games in mondi virtuali per via di a pandemia. Per u 2025, hè previstu chì l'affari di i ghjoculi generà un ingressu tutale di $ 256 miliardi. Finu à u 2024, l'industria di i ghjoculi hè previstu di sviluppà à un tassu stabile di 12 per centu annu.

 

 

Una di e tendenzi più affascinanti in l'industria di i ghjoculi hè u sviluppu rapidu è a crescita di l'imprese di blocchi è cripto gaming. Più di $ 321 milioni di ingressu hè statu previstu per esse generatu da u settore di u ghjocu in 2020. U valore di u mercatu di tutti i tokens di u ghjocu hà aumentatu dramaticamente in 2021.

A quantità esatta di soldi chì i ghjoculi di criptu di munita portanu in u 2021 hè difficiule di predichendu, ma hè generalmente accettatu chì serà vicinu à $ 1 miliardi. Sicondu a capitalizazione di u mercatu di i primi cinque criptu di munita, hè previstu chì u settore di u ghjocu generarà circa $ 25 miliardi in ingressu da 2021.

L'ecunumia di i video games sò tipicamente una pista unidirezionale. I ghjucatori di solitu compranu ghjochi prima, è poi spende soldi in cose in u ghjocu. In ogni casu, l'approcciu convenzionale hè cuminciatu à cambià cù l'aumentu di a tecnulugia di blockchain è di i ghjoculi di criptocurrency. Invece di offre à l'utilizatori un bigliettu unidirezionale à u creatore, u ghjocu li permette di ghjucà constantemente è riceve premi.

U numaru di persone in e nazioni in via di sviluppu chì sò capaci di rimpiazzà e so occupazioni full-time da ghjucà à i ghjoculi criptu hà aumentatu dramaticamente in u risultatu di a crescita di diverse plataformi di ghjocu, cum'è Axie infinitu.

Per sviluppà un cuncettu solidu è un gameplay cohesiu per Battle Infinity, avemu investitu assai tempu è soldi. IBAT Premier League, IBT Battle Market, IBAT Battle Arena, IBT Battle Games, IBT Battle Market, IBAT Battle Arena è IBAT Battle Stakes sò i sei cumpunenti principali di l'ecosistema Battle Infinity. I fan di GameFi ponu scambià senza sforzu, stake è scambià muniti cù stu metudu senza abbandunà u ghjocu.

Battle Infinity: Cosa hè?

Una piattaforma NFT P2E basata in blockchain hè stata stabilita da a squadra Battle Infinity. Pò esse ghjucatu in praticamente qualsiasi navigatore attuale per ghjucà ghjochi P2E.

A prima piattaforma di ghjocu criptu basatu in NFT hà guadagnatu un seguitu considerableu cum'è u risultatu di u successu di u ghjocu è hè in traccia di superà tutti l'altri in 2022 cum'è a criptografia più calda è più grande. Permette à l'utilizatori di guadagnà numerosi muniti virtuale, cumprese muniti è NFT caru.

I sviluppatori di u ghjocu, Battle Infinity, anu creatu un pruduttu forte chì hè indipendente da l'eccitazione chì circundava a frenesia Web 3.0. Hè basatu annantu à u principiu di u tempu di cunsiderà u pruduttu prima. Hè un investimentu sàviu per via di u cuncettu basu di u ghjocu, a so piattaforma maravigghiusa, è a cumpetenza di a squadra.

Se a popularità di u ghjocu aumenta, si svilupperà in unu di i mercati più sicuri è accomodanti in u settore.

U ghjocu hà per scopu di dà à i ghjucatori l'impressione chì ghjucanu à un RPG classicu piuttostu cà un cummerciale digitale. Sò previsti di scopre u so universu, di sviluppà una persona convincente, è di piacè cù i so amichi.

Inoltre, u Battle Infinity Canali Telegram hà tutte l'ultime informazioni.

 

Battle Infinity Telegram

Chì ferà Battle Infinity dopu?

U prughjettu era estremamente produttivu in u 2021, secondu a roadmap di a cumpagnia, è in u risultatu, quasi tutti i so obiettivi sò stati ottenuti.

Battle Infinity hà realizatu cù successu a so vendita di token IBAT in lugliu 2022, è hà digià risuscitatu più di 3,000 BNB. Siccomu hà digià arrubatu u spettaculu, questa hè una fantastica chance per unisce à u divertimentu. Inoltre, pudete inizià a vostra ricerca di Axie Infinity in linea. Agisce rapidamente perchè ci sò solu 10,000 XNUMX BNB dispunibili.

U softcap di vendita di token Battle Infinity hè digià principiatu. U tesoru di u prugettu cuntene avà più di $ 800,000. IBAT sustene u disignu tokenomic di u prugettu è hè un cumpunente cruciale di u ghjocu. E so numerose caratteristiche sò culpèvule per a so ubiquità trà i fan di play-to-earn è u Metaverse.

U prezzu di u token IBAT hè attualmente $ 0.0015, è a vendita di token hè sempre in corso. Un minimu di 0.1 Binance Coin hè necessariu per investimenti.

Hè ragiunate di predichendu chì l'investituri cumincianu à include IBAT in i so portafogli in pocu tempu datu a popularità crescente di u stock. L'annu 2023 hè un tempu fantasticu per investisce, dunque Battle Infinity hè una scelta sàvia.