Best Crypto Trading Bots 2023

Ùn investite micca, salvu chì site preparatu per perde tutti i soldi chì investite. Questu hè un investimentu à risicu altu è hè improbabile di esse prutetti se qualcosa va male. Pigliate 2 minuti per amparà di più

telegram

Canale Crypto Signals Gratuitu

Più di 50 mila membri
analisi tecnica
Finu à 3 signali gratuiti à settimana
Cuntenutu educativu
telegram Canale Telegram gratuitu

I bots di trading di Crypto guadagnanu pupularità cù l'investituri chì cercanu d'automatizà e so cummerciu. I migliori criptu bots ponu esse aduprati per cumprà, vende è scambià muniti digitale rapidamente è efficaci senza avè da monitorà u mercatu 24/7. 

Signali Criptovalutarii Mensili
£42
  • 2-5 Segnali Quotidiani
  • 82% Rate di Successu
  • Entrata, Take Profit & Stop Loss
  • Quantità Per Risicu Per Cummerciu
  • Ratio di Ricumpensa di Risicu
Signali di Criptovaluta Trimestrale
£78
  • 2-5 Segnali Quotidiani
  • 82% Rate di Successu
  • Entrata, Take Profit & Stop Loss
  • Quantità Per Risicu Per Cummerciu
  • Ratio di Ricumpensa di Risicu
Signali di Criptovaluta annuale
£210
  • 2-5 Segnali Quotidiani
  • 82% Rate di Successu
  • Entrata, Take Profit & Stop Loss
  • Quantità Per Risicu Per Cummerciu
  • Ratio di Ricumpensa di Risicu
dardu
dardu

In sta guida, avemu un ochju à qualchi di i i migliori bots di trading di criptu attualmente dispunibuli in u mercatu - esplorendu e so caratteristiche principali è discutendu perchè ponu esse a scelta bona per l'investituri. 

Lista di i 10 Best Crypto Trading Bots

Eccu una lista di i 10 migliori bots di trading di criptu per l'investituri da cunsiderà in 2023:

  1. Dash 2 Trade - In generale, u Best Crypto Trading Bot 
  2. CryptoHopper - Crypto Bot AI-Powered Cù Opzioni di Trading 24/7
  3. a tradizione - Accede à Bots di Trading Crypto d'Alta Qualità Creati Da Esperti
  4. HodlBot - Crypto Trading Bot Cù Rebalancing Automaticu di Portfolio
  5. Zignaly - Piattaforma Crypto Supporting Bots Trading Copy
  6. Haasonline - Implementa i migliori bots di trading di criptografie utilizendu HaasScript Editor
  7. TradeSanta -  Powerful Trading Bots Cù Strategii Algoritmichi In-Built
  8. Bitsgap - Bot di cummerciale automatizatu cù una prova gratuita di 7 ghjorni
  9. Gunbot - Crypto Trading Bot Cù Abbunamentu à Vita
  10. Pionex - Fornisce un accessu gratuitu à più di 16 Crypto Trading Bots

Prima di sceglie un bot trading criptu, l'investituri anu da piglià u tempu per ricercà u fornitore, e so funziunalità, è di sicuru - i risichi putenziali.

Inutili, l'usu di un bot inaffidabile ùn pò micca solu in u modu di cummerciu, ma pò ancu purtà à a perdita finanziaria. Dunque, assicuratevi di leghje e nostre recensioni complete quì sottu per piglià una decisione infurmata.

Recensioni cumplete è detallate di i 10 Best Crypto Trading Bots

Oghje, i bots di cummerciale sò una parte cruciale di ogni strategia di criptu. Hè per quessa chì parechji investitori volenu avè i migliori bots di cummerciu di criptu à u so latu. 

Tuttavia, cù decine di fornituri, sceglie a piattaforma ghjusta ùn hè micca faciule.

Quì sottu, offremu recensioni complete di i migliori bots di trading di criptu in u mercatu avà, cusì l'investituri ponu sceglie un fornitore chì hè adattatu per u so livellu di sperienza è per l'appetite di risicu.

1. Dash 2 Trade - General Best Crypto Trading Bot

Dash 2 Trade hè una piattaforma analitica robusta chì hè perfetta per l'investituri chì sò in cerca di u megliu bot di trading criptu. Fornisce à l'utilizatori una larga gamma di strumenti putenti è insights, chì include supportu per u cummerciu automatizatu è backtesting. A piattaforma permette ancu à l'utilizatori di sviluppà e so propiu strategie di cummerciale furnisce l'accessu à più di 10 indicatori tecnichi chjave.

Inoltre, Dash 2 Trade vene ancu cù strumenti unichi chì analizanu i sentimenti suciali è e metriche nantu à a catena, chì ponu dà à l'investituri una visione preziosa di e tendenze di u mercatu. Questu aiuta i cummircianti à piglià decisioni più infurmati quandu invistisce è scambià cripto muniti. Inoltre, i cummircianti ponu pruvà e so strategie in cundizioni di u mercatu in diretta prima di implementà. 

Dash 2 Trade bots

Per i cummircianti chì cercanu un approcciu senza sforzu, Dash 2 Trade furnisce ancu signalazioni di cummerciale. Quessi sò suggerimenti di cummerciale chì cuntenenu punti di dati cum'è i prezzi di l'entrata, i profitti è i livelli di stop-loss. Questi signali avvisanu l'utilizatori di Dash 2 Trade di pussibuli opportunità d'investimentu in u mercatu. 

Sia chì l'investitori utilizanu e so strategie o seguenu i segnali, ponu eseguisce i so ordini automaticamente cù l'ingeniosa funzione d'auto-trader di Dash 2 Trade. Per fà questu, l'utilizatori anu solu cunnette u so contu Dash 2 Trade cù u so scambiu di criptu attraversu una API, 

In listessu modu, Dash 2 Trade hà ancu una funzione di rivisione automatica per i so bots di cummerciale. Realizeghja un analisi comparativu detallatu di cumu a strategia funziunaria se i metrici cum'è l'ordine di stop-loss è take-profit sò cambiati. Utilizendu sta informazione, l'investituri ponu fà qualsiasi cambiamenti necessarii prima di eseguisce in realtà u bot di cummerciu di cripto.

Dash 2 Trade hà a so propria criptocurrency nativa, D2T. À a scrittura, D2T hè in a so ultima fase di prevendita è hà digià riunitu più di $ 10 milioni. U token serà utilizatu da i cummircianti per pagà l'abbonamenti è altre funziunalità in l'ecosistema Dash 2 Trade. A piattaforma hà intenzione di listà D2T nantu à i scambii di criptu in ghjennaghju 2023.

Best Crypto Trading Bots: D2T tokenomics

Dash 2 Trade hè sempre un novu prughjettu di criptu. Hè sviluppatu da u squadra Learn 2 Trade, un fornitore di criptu di signali di successu cù più di una dicada di sperienza in l'industria. Sicondu a strada di Dash 2 Trade, l'utilizatori ponu aspittà chì a piattaforma sia in diretta tutte e so funziunalità di cummerciale da u sicondu trimestre di u 2024. Dash 2 Trade hà ancu l'intenzione di fà un sorte di premiu per celebrà a so cumunità chì cresce in successu.

Stu giveaway offre à un investitore furtunatu a pussibilità di vince $ 150K di tokens D2T. Per esse eligibile, un investitore deve tene almenu $ 150 à u mumentu di u sorte. L'investituri sò ancu qualificati per parechje entrate. Dash 2 Trade hà una lista di l'attività chì l'investituri anu bisognu à cumpiendu per ottene entrate à u giveaway. Queste attività sò simplici, cum'è l'ingressu à i so indirizzi di a billetera criptu utilizati per cumprà D2T o visità u situ web Dash 2 Trade. 

Per aumentà e so probabilità di vincere, l'investituri ponu compie parechje attività. A piattaforma Dash 2 Trade vene daveru cù una versione gratuita, ancu s'ellu hè limitata in termini di funziunalità. Ci hè dui piani di abbonamentu, è i pagamenti sò accettati solu in tokens D2T. U pacchettu di partenza vene à un prezzu di 400 tokens D2T - o circa $ 20. In ultimamente, per accede à tutte e funziunalità è funziunalità, i cummircianti anu da esse in un pianu pagatu.  

Runzinu

  • In generale, u megliu bot di cummerciu di criptu in u mercatu 
  • Capacità di backtest strategie
  • Accessu à 10+ indicatori tecnichi
  • U sentimentu suciale è l'analisi nantu à a catena
  • Segnali di cummerciale di ogni ghjornu 
  • Piani di abbonamentu multiplici

Cons

  • Pagamenti di l'abbonamenti attraversu tokens D2T solu

Visita Dash 2 Trade Now

2. CryptoHopper - Crypto Bot alimentatu da AI cù Opzioni di Trading 24/7

CryptoHopper hè un bot putente chì hè pensatu cù u scopu di fà u cummerciu automatizatu faciule è accessibile per tutti. A piattaforma furnisce i so utilizatori cù una quantità di funzioni, cumpresu un simulatore di cummerciale gratuitu, cunnessione simultanea à parechje scambii di criptografie, è una app mobile user-friendly. 

U simulatore di cummerciale gratuitu di CryptoHopper hè una risorsa eccellente per quelli chì amparanu e corde di u mercatu di criptu. Questa funzione replica e cundizioni di cummerciale in tempu reale, offre à i principianti una chance d'amparà cumu fà cumerci è custruisce a fiducia prima di risicà soldi veri. 

CryptoHopper vene ancu cù una funzione di cummerciu di copia inestimabile. L'utilizatori ponu seguità i cummircianti di successu copiendu e so strategie è mudelli. In questu modu, i cummircianti ponu prufittà di l'expertise di i prufessiunali senza avè da fà nunda di u travagliu. 

CryptoHopper - Best Crypto Trading Bots

CryptoHopper permette ancu à l'utilizatori di cunnette cù parechje scambii di criptu cum'è Binance, KuCoin, Kraken, OKEX è Huobi. Inoltre, l'utilizatori ponu ancu ligà à più di un cuntu di scambiu simultaneamente. Questa funzione aumenta a capacità di l'utilizatore per paragunà i prezzi nantu à e diverse piattaforme è fà cummerciu prufittu rapidamente.

Inoltre, CrytoHopper hè ugualmente accessibile nantu à i telefuni mobili cum'è in l'urdinatori. A causa di sta qualità, i cummircianti ponu monitorà i so bots in viaghju è fà aghjustamenti à e strategie cum'è necessariu.

In generale, CryptoHopper hà trè piani di pagamentu, à dì - esploratore, avventuriero è eroe. Mentre hà ancu un pianu gratuitu, ùn manca l'accessu à i bots di cummerciale. Explorer, u pianu basu di CryptoHopper, costa $ 19 per mese. Stu pianu vene ancu cun un periodu di prova di 7 ghjorni.

U pianu di l'eroe custa $ 99 à u mese, chì hè l'unica opzione alimentata da AI dispunibule in CryptoHopper. Questu pò esse deludente per alcuni utilizatori, postu chì CryptoHopper hè cunsideratu unu di i migliori bots di cummerciu di criptu per via di a so funzione AI. 

Runzinu

  • Supportu per u cummerciu di copia
  • Simulatore di cummerciale gratuitu è ​​strategie basate in AI
  • Apertura à Cliente 24 / 7

Cons

  • U pianu gratuitu ùn offre micca accessu à i bots di cummerciale
  • A funzione AI hè dispunibule solu nantu à u pianu più premium, Hero.
  • Tariffe d'abbonamentu elevate 

 3. Trality- Access High-Quality Crypto Trading Bots Created By Experts

Trality hè una piattaforma basata in nuvola cù bots di cummerciu di criptu chì viaghjanu intornu à u clock. Fornisce l'accessu à alcuni di i migliori bots di trading criptu creati da investitori assai sperimentati. Per principià, l'utilizatori ponu iscriversi cù Trality, ligà i so cunti di scambiu di criptu, è sceglie un bot di cummerciale adattatu chì risponde megliu à i so bisogni unichi. 

Trality sustene ancu u cummerciu di margini, però, solu cù Binance. Cum'è a scrittura, Trality supporta leverage di finu à 3X cù un interessu bassu di ogni ghjornu di 0.01%. Tuttavia, cum'è per a piattaforma, sti tassi d'interessu sò variabili, cusì i cummircianti anu da verificà duie volte i figuri prima di accede à sta funzione. 

Best Crypto Trading Bots: tralità

Cù Trality, l'utilizatori anu ancu l'opzione di creà un bot di cummerciale propiu. Per fà cusì, l'utilizatori uttene duie opzioni. A prima opzione hè di utilizà a funzione "editore di codice" per custruisce un bot di cummerciale utilizendu a lingua di prugrammazione Python.  In alternativa, se un utilizatore ùn hè micca familiarizatu cù e lingue di codificazione, ponu utilizà un'altra funzione di Trality, 'rule builder', per creà un bot di cummerciale stabilendu preferenze.

Questu significa chì l'utilizatori ponu sviluppà strategie automatizate facilmente senza alcuna cunniscenza di codificazione. L'utilizatori ponu ancu facilmente backtest e so strategie prima di eseguisce. È i cummircianti avanzati ponu ancu affittu i so bots di cummerciale per guadagnà ingressu supplementu. À a scrittura, se un bot hè appruvatu da a piattaforma è allughjatu da i cummircianti, u creatore uttene un ingaghjamentu mensuale di abbunamentu nettu di 70%.

Trality hà un pianu gratuitu è ​​trè pacchetti pagati. Knight, chì hè u pianu pagatu di basa offrittu da Trality, costa 10 € per mese. Stu pianu dà à l'utilizatori una capacità di volume di cummerciale di € 25,000, backtests illimitati, è u più chjucu intervallu di tick di 30 minuti.

Runzinu

  • Accede à strategie pre-custruite o creanu un novu bot
  • Piattaforma basata in nuvola
  • Ugualmente amichevule per i codificatori è i principianti cumpleti

Cons

  • Supporta un numeru limitatu di scambii di criptocurrency
  • Nisuna funziunalità supplementu altru chè un bot di cummerciale
  • Restrizzione di u voluminu cummerciale per ogni pianu

4. HodlBot - Crypto Trading Bot With Automatic Portfolio Rebalancing

HodlBot hè più cunnisciutu cum'è un sistema di gestione di cartera di criptu di prima classe. Ma hè ancu unu di i migliori criptu bots chì l'investituri ponu impiegà per cummerciu cum'è un pro. HodlBot funziona un pocu sfarente da altri fornituri in questa lista. Invece di creà un bot di cummerciale, l'utilizatori ponu sviluppà una cartera è implementà una strategia pre-custruita. HodlBot poi riequilibrarà automaticamente a cartera basatu annantu à a preferenza di l'utilizatore.

In HodlBot, l'utilizatori anu ancu l'opzione di indexà u mercatu è diversificà i so portafogli di criptu. Questu modu, l'utilizatori ponu assicurà chì ùn anu micca tutti i so ova in una cesta, minimizendu u risicu generale.  Inoltre, l'utilizatori anu accessu à metriche avanzate di u mercatu per custruisce una cartera sana.

Per esempiu, prima di aghjunghje qualsiasi munita à a so cartera, HodlBot permette à i so utilizatori di studià i movimenti storichi di u prezzu è ancu implementà strategie di cummerciale per calculà i prufitti putenziali.  

Best Crypto Trading Bots: Hodlbot

Un altru attributu notevuli hè chì HodlBot riequilibra automaticamente i portafogli di l'utilizatori basatu annantu à i cambiamenti di u mercatu. Comu tali, l'utilizatori ùn anu micca bisognu di preoccupassi di a volatilità di u mercatu di criptu quantu, postu chì i passi necessarii sò automaticamente fatti da HodlBot per mitigà u risicu o maximizà u prufittu. 

Inoltre, l'utilizatori ponu ancu persunalizà quante volte volenu chì i so portafogli sò riequilibrati. Cù HodlBot, l'utilizatori ponu ancu liste neri di cripto muniti è liquidate in ogni mumentu di a so scelta. Inutili, ci sò parechje caratteristiche uniche chì facenu HodlBot unu di i migliori bots di trading criptu per a gestione di cartera. 

In quantu à i prezzi, HodlBot hà trè piani diffirenti per i so utilizatori. Questi piani sò basati nantu à a dimensione di a cartera. Per un contu cù una dimensione di cartera di menu di $ 500, l'utilizatori anu da pagà un prezzu mensuale di $ 3. In listessu modu, l'utilizatori anu da pagà $ 10 à u mese per una cartera di valore trà $ 500- $ 1,000. Infine, per cartera di contu di più di $ 1,000, HodlBot carica $ 14 per mese.

Runzinu

  • Prezzi assequibili
  • Grandi opzioni di persunalizazione
  • Opzione di riequilibriu automaticu

Cons

  • Micca avanzatu cum'è alcuni di i so bots di cummercializazioni cuncurrenti 
  • Funzioni limitate
  • Piani di pagamentu basati nantu à e dimensioni di u cummerciu

5. Zignaly - Crypto Platform Supporting Copy Trading Bots

Zignaly hè una altra bona opzione per quelli chì cercanu i migliori bots di trading di criptu in stu mercatu affollatu. Fundatu in u 2018, Zignaly hè parti di u Binance Broker Program, è per quessa hè prutettu da u fondu SAFU. In più di questu, Zignaly usa dati criptati è autentificazione à dui fattori per assicurà a sicurità di l'infurmazioni persunali è e dati finanziarii di i so utilizatori.

In tuttu, avemu trovu chì Zignaly hè unu di i migliori bots di cummerciu di criptu in termini di sicurezza è credibilità. Zignaly vene cun una funzione unica chjamata "spartimentu di u prufittu". L'utilizatori ponu sceglie qualsiasi di i cummircianti listati nantu à Zignaly basatu nantu à a so storia passata è strategia - è fà un investimentu in elli. U mercatu Zignaly hà una piscina di più di 100 cummircianti, chì dendu à l'utilizatori parechje scelte per piglià una decisione.

Quandu u trader sceltu faci un prufittu, cusì l'utilizatori. L'utilizatori ponu principià cù un investimentu finu à $ 1. Puderanu ancu sceglie parechji cummircianti, chì ponu aiutà à diversificà a so cartera di criptu è minimizzà i risichi. Curiosamente, l'utilizatori anu da pagà solu i cummircianti pro quandu facenu un prufittu.  

Best Crypto Trading Bots: Zignaly

A parti di a funzione di spartera di u prufittu, l'aspettu più populari di Zignaly hè u so bot di cummerciu di copia. Zignaly permette à l'utilizatori di copià i cummircianti esperti. L'utilizatori solu bisognu di cunnette u so contu Zignaly, finanzià, è specificà a quantità massima chì sò disposti à investisce. 

Intantu, Zignaly hà da travaglià cum'è un bot, cupiendu l'attività di u trader sceltu nantu à u contu di l'utilizatore. L'utilizatori utteneranu ritorni in proporzione à a quantità chì anu investitu. A piattaforma hà u so propiu token nativu, ZIG. Utilizendu stu token, l'investituri ricevenu benefici supplementari nantu à a piattaforma Zignaly, cum'è l'uppurtunità di salvà finu à 15% nantu à i tariffi di cummerciale.

Zignaly ùn carica micca tariffu di abbunamentu mensuale à i so utilizatori, è a creazione di un contu hè cumplettamente gratuitu. L'utilizatori sò solu obligati à pagà quandu facenu un prufittu. Veni ancu cù un supportu à i clienti 24/7, è ancu in parechje lingue, cumprese l'inglese, u spagnolu è u vietnamita.

Runzinu

  • Nisun costu di abbonamentu mensuale
  • Facile à aduprà, soprattuttu per i principianti

Cons

  • Ùn avanzatu abbastanza per i cummircianti sperimentati
  • Funzioni limitate per superà sempre u mercatu 

6. Haasonline- Crea u Best Crypto Trading Bots Utilizendu HaasScript Editor

Haasonline, lanciata in 2014, hè unu di i migliori bots di trading di criptu per risponde à i principianti è à i cummircianti esperti. Fornisce à l'utilizatori l'scelta di bots di trading criptu pre-custruiti è configurabili. Hassbot offre ancu una larga gamma di persunalizazione per ogni bot individuale, cumprese paràmetri di grafici, indicatori tecnichi, è opzioni avanzate cum'è u tempu di esecuzione di l'ordine, a diffusione è a stop-loss.

Per d 'altra banda, i bots pre-custruiti sò sustinuti da strategie solidi. L'utilizatori ponu ancu testà è verificate e strategie integrate attraversu u cummerciu di carta prima di mette in pratica. Cù quasi nisuna cunfigurazione necessaria, un trader pò eseguisce u so bot 24/7.

U bonu hè chì Haasonline ùn carica micca spese di cummerciale. Inoltre, ùn impone alcuna limitazione di u voluminu cummerciale. Haasonline sustene i scambii più populari, cumprese Binance, Kraken, HitBTC è Bitfinex. L'utilizatori ponu ancu riceve dati di u mercatu in diretta è suggerimenti di cummerciale unendu u canali Telegram di Haasonlione.

Haasonline

L'utilizatori ponu ancu generà scripts per a persunalizazione di u bot utilizendu a lingua HaasScript. Cum'è Trality, Haasonline offre un "disegnu visuale drag-and-drop" o un "editore intelligente basatu in testu" per fà u script. Questi strumenti putenti furniscenu à l'utilizatori l'ultima flessibilità in u sviluppu di e so strategie. È u megliu di tuttu, ùn ci hè bisognu di alcuna cunniscenza di prugrammazione per creà sti script.

Hassonline presenta trè piani apposta per risponde à i bisogni di ogni utilizatore - principiante, simplice è avanzatu. Sfortunatamente, l'opzioni sò limitati quandu si tratta di metudi di pagamentu postu chì l'utilizatori ponu pagà solu cù Bitcoin. Questu significa chì u prezzu di l'abbonamentu pò varià secondu u valore di Bitcoin. 

Inoltre, i cummircianti anu da firmà per un periodu minimu di trè mesi. U pianu di principianti hè offru à 0.006 BTC per mese.

Runzinu

  • HaasScript per creà i migliori bots di trading criptu persunalizati
  • Supporta più di 22 scambii 
  • Bots di trading crypto pre-custruiti

Cons

  • Nisuna prova gratuita offerta
  • Nisun pianu di pagamentu mensili
  • Caru paragunatu à i so cuncurrenti
  • Accepta solu Bitcoin cum'è un metudu di pagamentu

7. TradeSanta- Putenti Trading Bots Cù Strategii Algoritmi In-Custruitu

TradeSanta hè un altru fornitore chì aiuta l'investitori à automatizà e cummerciu cù i bots. Supporta una miriade di bots di trading pre-designati cum'è DCA, grid, futures, spot, long and short. Veni ancu cun un bot di trading demo chì l'investituri ponu aduprà per affinà e so strategie. 

TradeSanta offre à tutti i so utilizatori l'accessu à un terminal di cummerciale gratuitu chì pò esse utilizatu per gestisce parechje carte criptu da un locu. Inoltre, TradeSanta integra indicatori putenti cum'è MACD, RSI, Bollinger è TradingView Signals chì ponu aiutà i cummircianti à piglià decisioni di cummerciale più intelligenti è infurmati.

A piattaforma offre ancu un analisi di u rendiment di ogni bot prima di implementà. TradeSanta hè cumpatibile cù parechji scambii di criptocurrency principali - cum'è Binance, Bittrex, Bitfinex, Huobi, è HitBTC.

TradeSanta

TradeSanta offre ancu una funzione unica chjamata "ordini extra". Per esempiu, supponi chì u mercatu passa per una inversione di tendenza. U bot di cummerciale apre automaticamente pusizioni supplementari per mediu i punti di prezzu di entrata. Questu avete aiutu à rivisione u livellu mediu di prufittu. Inoltre, sta funzione dà à l'utilizatori a capacità di cuntrullà à quale puntu seranu realizate queste entrate supplementari.

TradeSanta accetta 100+ cryptocurrencies per u pagamentu, cumprese Bitcoin, Ethereum è Tether. Supporta ancu i pagamenti di valuta fiat - fatti via carte di creditu / debitu. TradeSanta offre trè livelli di prezzu - basicu, avanzatu è massimu.

Quelli chì optanu per u pianu più ecunomicu seranu caricati $ 25 nantu à una basa mensuale. I cummircianti chì cercanu più funzioni cù funziunalità avanzate ponu aghjurnà à u pianu di abbonamentu "massimu" - à $ 70 à u mese. Questu sblocca bots è coppie illimitati in un pacchettu cumpletu. TradeSanta hà ancu una app mobile dispunibule per l'utilizatori iOS è Android.

Runzinu

  • Prova gratuitu nantu à tutti i piani
  • Compatibile cù u cummerciu spot è futures

Cons

  • L'assistenza à i clienti di chat in diretta ùn hè micca dispunibule
  • A prova gratuita dura solu 3 ghjorni
  • Piani overpriced paragunatu à i so cuncurrenti

8. Bitsgap - Automated Trading Bot Cù una prova gratuitu di 7 ghjorni

Bitsgap hè un bot di trading criptu intuitivu basatu in nuvola chì vene cù funzioni avanzate. Supporta parechji scambii di criptu populari cum'è Binance, Huobi, Kraken, Kucoin è Bybit. L'interfaccia d'utilizatore hè faciule per navigà è capisce - ancu per qualchissia chì hè novu in u mondu di i bots di cummerciu di cripto.

Cù Bitsgap, l'utilizatori ponu accede à una larga varietà di bots di cummerciale pre-custruiti, cumprese DCA, griglia, futuri è combo. In listessu modu, l'utilizatori ponu persunalizà i bots di cummerciale secondu e so strategie. Bitsgap furnisce infurmazione cumpleta nantu à a gestione di i so bots di trading di criptu per chì l'utilizatori ponu monitorà u so prugressu in ogni mumentu. L'utilizatori anu ancu l'opzione di retrocede e so strategie prima di andà in diretta cun elli.  

bitsgap

A più bona parte hè chì Bitsgap offre un contu di trading demo gratuitu chì permette à l'utilizatori di familiarizà cù e so caratteristiche è e so capacità prima di impegnà à un abbonamentu pagatu. Bitsgap hà trè piani di abbonamentu in totale - basi, avanzati è pro. L'utilizatori ponu sceglie un pianu chì si adatta megliu à i so bisogni di cummerciale. U pianu di basa principia da $ 29 per mese, avanzatu à $ 69, è u pro à $ 149. 

U pianu di basa di Bitsgap offre duie griglie attive è 10 bots DCA, è ancu ordini intelligenti illimitati. Cù a prova gratuita di 7 ghjorni nantu à u pianu "pro", l'utilizatori ponu avè un gustu di u massimu rendimentu di a piattaforma prima di piglià a so decisione. Infine, Bitsgap furnisce ancu opzioni di pagamentu convenienti cum'è Visa, PayPal, è più di 50 altcoins, cumpresu Bitcoin. 

Runzinu

  • Pruvazione gratuita di 7 ghjorni cù u pianu pro
  • Backtesting di strategie

Cons

  • Trading cù leverage ùn hè micca supportatu
  • A funzione di supportu di chat in linea manca
  • Manca una licenza da un regulatore affidabile

9. Gunbot- Crypto Trading Bot With Lifetime Subscription

Gunbot hè un criptu bot chì furnisce soluzioni di cummerciale automatizati per l'investituri. Supporta parechje scambii, cumprese Huobi, Binance, Bitget, KuCoin, Kraken, è assai altri. Gunbot offre à l'utilizatori più di 20 strategie di cummerciale predefinite. Certi di elli sò abbastanza boni per l'investituri per simplificà u plug and play - cum'è u bot StepGrid. 

In ogni casu, l'utilizatori anu da sapè chì Gunbot ùn furnisce micca servizii di nuvola, per quessa, anu da eseguisce nantu à i so sistemi. Cume si deve esse espertu di i migliori bots di cummerciu di criptu, sta piattaforma sustene ancu u backtesting per u benefiziu di i so utilizatori. Inoltre, furnisce l'utilizatori cù una app mobile per gestisce e so cummerci mentre sò in muvimentu. 

Gunbot- Crypto Trading Bot Cù Abbonamentu à Vita

L'utilizatori anu ancu accessu à l'indicatori tecnichi utili cum'è EMA, MFI è RSI, chì sò vitali per predichendu a trajectoria di qualsiasi prughjettu di criptu. In listessu modu, nantu à Gunbot, l'utilizatori anu accessu à i grafici TradingView, induve ponu monitorà u rendimentu potenziale di una strategia di cummerciale. Questu offre à i cummircianti l'uppurtunità di sintonizà strategie in casu chì qualcosa pare offbeat. 

A cuntrariu di l'altri fornituri in questa lista, Gunbot vene cun una tarifa di abbonamentu per a vita. In quantu à i prezzi, Gunbot hà trè piani diffirenti: standard, pro è ultimu. U pacchettu standard custa 0.014 BTC, chì ammonta à circa $ 235 da a scrittura. Per parechji utilizatori, questu hè un pocu caru. Inoltre, l'utilizatori puderanu aduprà solu un scambiu di criptu unicu mentre in stu pianu.

Runzinu

  • App mobile dispunibile 
  • 20+ bot di cummerciu
  • Apertura à Cliente 24 / 7

Cons

  • Manca di supportu in nuvola
  • Tariffe di abbonamentu caru ancu per u pacchettu di basa
  • Nisun abbonamenti mensili sò dispunibili
  • Prova gratuitu di solu 3 ghjorni

10. Pionex- Fornisce un accessu gratuitu à più di 16 Crypto Trading Bots

Pionex hè un bot criptu chì offre à i so utilizatori l'accessu à 16 strategie in-built gratuiti è 379 coppie di cummerciale. A piattaforma copre alcuni di i migliori bots di cummerciu di criptu, cumprese DCA è griglia. Mentre l'accessu à questi bots di trading criptu hè liberu, ci hè una tarifa di transazzione di 0.5% nantu à i cummerci spot è 0.1% per eseguisce pusizioni leveraged.

In listessu modu, ci sò ancu limiti minimi di depositu è ​​ritirata nantu à Pionex. Inoltre, i ritirati venenu cù una tarifa. Questi limiti è tariffi varianu secondu a valuta è a reta. Per esempiu, se un trader hà una reta 'Mainnet' è si ritira in Bitcoin, a tarifa di ritirata serà 0.0004 BTC. A quantità minima di depositu è ​​di retirazzione in questu casu seria 0.0001 BTC è 0.001 BTC, rispettivamente.  

Pionex

In generale, Pionex hè una grande piattaforma per l'utilizatori chì cercanu di automatizà e so attività di cummerciale. L'assistenza à i clienti hè ancu dispunibule sia in forma di chat in diretta sia per email. Dittu chistu, altri fornituri nantu à sta lista di i migliori bots di cummerciu di criptu - cum'è Dash 2 Trade, offrenu una prospettiva assai megliu di superà u mercatu à longu andà. 

Runzinu

  • App mobile gratuitu dispunibule
  • 16+ bot di cummerciu
  • Apertura à Cliente 24 / 7

Cons

  • Tariffe di ritirata
  • Requisiti minimi di depositu è ​​ritirata
  • o.5% tassi di transazzione cummerciale

Cosa hè un Bot Trading Crypto?

Un bot di trading criptu hè un prugramma di software cuncepitu per automatizà u prucessu di compra è vendita di criptovalute in i scambii. Utilizendu l'intelligenza artificiale è u cummerciu algoritmicu, i bots sò capaci di scansà u mercatu per i cummerciu prufittuali in tempu reale è eseguisce ordini rapidamente è precisamente.

U scopu principale di i bots di cummerciu di criptu hè di eliminà a necessità di monitorà u mercatu o eseguisce pusizioni manualmente. I migliori criptu bots ponu ancu aghjustà strategie per adattà à a volatilità di u mercatu. 

Dash 2 Trade

Parechji fornitori di cripto bot d'oghje pacchenu tunnellate di altre funzioni utili. Per esempiu, i cummircianti ponu pruvà bots cù un contu di cummerciale di carta, persunalizà strategie, è ancu accede à l'indicatori tecnichi.

Dash 2 Trade porta e cose à u prossimu livellu offrendu ancu accessu à statistiche nantu à a catena, metriche di e social media, è un sistema di puntuazione in prufundità per i prossimi prevendi.

Cumu Crypto Trading Bots assicuranu i prufitti? 

I bots di cummerciale sò una bella manera di guadagnà soldi in u spaziu criptu. Hanu a capacità di automatizà i prucessi di cummercializazioni, chì permette à i cummircianti di assicurà i prufitti senza avè da esse pegatu à i so schermi di l'urdinatore tuttu u ghjornu. Ma chì rende i migliori bots di trading di criptu cusì efficace? 

Eccu alcuni di i mutivi principali per quessa chì i bots di cummerciale, à longu andà, generalmente superanu e strategie di cummerciale manuale. 

Cummerciu automatizatu 

Quandu esploranu i migliori bots di cummerciu di criptu, l'utilizatori ponu esse sicuri chì i so cummerci sò eseguiti rapidamente è precisamente. Questu hè un aspettu impurtante di u cummerciu di successu perchè aiuta l'investituri per capitalizà i movimenti di u mercatu è riduce u potenziale di perdite per errore umanu. 

Inoltre, i cumercii automatizati permettenu à l'utilizatori di stabilisce strategie in anticipu per ùn avè micca da preoccupassi di piglià decisioni urgenti o di perde l'opportunità potenziale. 

Algoritmi avanzati 

I bots di cummerciale utilizanu algoritmi avanzati chì sò pensati per analizà e dati di u mercatu è fà cumerci prufittuali. Questi algoritmi sò constantemente aghjurnati per stà davanti à e tendenze di u mercatu è prufittà di qualsiasi opportunità presentate da cambiamenti in u sentimentu più largu.

Fiendu à questi algoritmi, i cummircianti ponu esse assicurati chì capitalizzanu situazioni prufittuali mentre riducendu a so esposizione à u risicu quantu pussibule.

Tuttavia, tenite in mente chì micca tutti i bots di cummerciale utilizanu algoritmi per eseguisce cummerci. Cù certi bots, i cummircianti sò in u cuntrollu tutale di e so pusizioni, vale à dì chì i cumandamenti sò eseguiti solu una volta chì l'utilizatore furnisce a cunferma.  

Management Risk 

A gestione di u risicu hè un cumpunente essenziale di u cummerciu di successu è quellu chì hè spessu ignoratu da i criptu novi.

Utilizendu un bot di cummerciale, l'utilizatori ponu assicurà chì u risicu hè gestitu in modu efficace per chì e so pusizioni restanu prutetti ancu durante i mercati volatili o periodi di incertezza.

Dash 2 Trade

U bot pò ancu aiutà à identificà quandu hè u tempu di esce da una pusizioni o cambià da una coppia di criptu à l'altru basatu nantu à a so analisi di e cundizioni attuali di u mercatu. 

Speed ​​esicuzzioni 

Comu avemu dettu prima, a rapidità hè chjave quandu si tratta di u cummerciu successu, soprattuttu in i mercati volatili cum'è quellu di cripto muniti. Dopu tuttu, u prezzu di criptu di munita pò cambià dramaticamente in una materia di minuti. 

Cù un bot, l'investituri ùn anu micca bisognu di preoccupassi di eseguisce manualmente e cummerciu perchè funziona automaticamente.

Invece, i bots di cummerciale sò equipati per muvimenti rapidamente, chì li permettenu di prufittà di i casi quandu i prezzi di colpu di colpu o dip prima di ripiglià a so tendenza precedente. 

Fà fà di utilizà

I migliori bots di cummerciu di criptu sò estremamente accessibili è faciuli d'utilizà, ancu per i cummircianti principianti chì ùn anu micca una sperienza larga.

Tuttu ciò chì ci vole hè uni pochi di clicchi, è i cummircianti sò pronti per cumincià à automatizà e pusizioni subitu. In più, parechji scambii di criptu populari offrenu avà i so propri bots proprietarii. In altri palori, i bots di cummerciale sò diventati più accessibili chì mai. 

I bots di cummerciale offrenu una gamma di benefici per i cummircianti sperimentati è principianti. Da i cumercii automatizati è algoritmi avanzati attraversu a gestione di risichi è l'accessibilità, i bots cuntinueghjanu à cresce in pupularità - in particulare cù i novi. 

Cumu funziona i Bots di Trading Crypto? I basi 

I bots di trading Crypto sò algoritmi automatizati chì analizanu e dati di u mercatu per identificà e migliori opportunità per cumprà è vende muniti digitale è eseguisce ordini in cunseguenza. 

Si basanu nantu à a prestazione passata di una criptocurrency specifica per piglià decisioni è impieganu indicatori avanzati cum'è mudelli di candele, RSI, è altre tecniche per valutà u muvimentu di u prezzu. 

I bots di cummerciu di criptone automatizanu ancu e strategie di gestione di risichi cum'è a diversificazione di l'assi è l'ordine di stop-loss. Per l'automatizazione di sti prucessi, i bots di cummerciu di criptu ponu esse utilizati per riduce u risicu è generà prufitti per i cummircianti cù pocu o nimu implicazione manuale.

Dittu chistu, hè impurtante capisce chì cumu ogni funziunamentu di u bot di cummerciale differiscerà significativamente in basa di i so paràmetri specifichi.

  • Per esempiu, certi bots di cummerciale puderanu esse equipati per riequilibrà a cartera di un trader basatu nantu à e cundizioni di u mercatu automaticamente.
  • Per d 'altra banda, ci sò ancu bots di cummerciale chì funzionanu basatu annantu à e preferenze stabilite da l'utilizatore.
  • Inoltre, u livellu di cuntrollu chì un trader hà sopra à u bot serà ancu diversu da una piattaforma à l'altru.
  • Mentre chì certi supportanu a persunalizazione, l'altri funzionanu solu in basa di cundizioni pre-custruite.

Dunque, hè cruciale per capiscenu cumu funziona un bot di trading criptu prima di sceglienu cum'è strumentu d'investimentu.

Ciò chì cerchemu quandu si classificanu i migliori bots di cummerciale di Crypto

Un bot di trading criptu hè un modu automatizatu è faciule per i cummircianti per stà nantu à i so investimenti è, in fine, diventanu più prufittu.

Ma cumu l'investituri sceglienu u megliu bot di cummerciale per i so bisogni? 

Quì sottu, discutemu brevemente e caratteristiche principali chì avemu cercatu quandu creanu sta lista top-10 di i migliori bots di cummerciu di criptu.

Dà a priorità à a credibilità

A prima cosa chì l'investituri anu da cunsiderà quandu sceglie un bot di cummerciale hè a so credibilità. L'utilizatori ponu principià per ricercà diversi fornitori di bot è leghje recensioni da altri utilizatori.

  • In questu sensu, Dash 2 Trade hè un bot trading criptu cù a megliu reputazione generale.
  • Dash 2 Trade hè possedutu è alimentatu da Learn 2 Trade, una piattaforma di educazione criptografica stabilita in 2017.
  • Learn 2 Trade hè ancu assai populari trà i cummircianti di criptu per u so Segnali Bitcoin

In altri palori, a cumpagnia daretu à Dash 2 Trade hà digià una reputazione solida in u spaziu criptu - chì parla volumi di a so credibilità. Questu hè ancu unu di i mutivi di u successu di a prevendita di u prugettu, chì hà digià riunitu più di $ 10 milioni.

User-Friendness è Features

I migliori bots di cummercializazioni facenu fàciule per i so utilizatori accede à e funzioni core. Dittu chistu, alcune piattaforme sò più adattate per i prufessiunali è anu bots chì sò assai avanzati.

Per d 'altra banda, e piattaforme cum'è Dash 2 Trade offrenu un dashboard simplice è funzioni chì si adattanu sia à i principianti sia à i cummircianti sperimentati. In più di l'esperienza di l'utilizatori, l'investituri anu da cunsiderà ancu e funzioni chì sò accessibili per elli nantu à a piattaforma rispettiva.

Dash 2 Trade

Una volta, alcuni puderianu preferite i fornituri chì sò cuncentrati nantu à i bots di cummerciale, mentre chì altri puderanu cercà una soluzione unica per tutti i strumenti d'investimentu criptu, dati è analisi - cum'è Dash 2 Trade.

Costi è Tariffe 

Crypto bots venenu cù prezzi diffirenti. Per esempiu, mentri certi anu un pianu di abbunamentu mensili, altri caricanu una cumissioni di cummerciale. Comu tali, hè impurtante per i cummircianti per valutà ciò chì hè sensu per u so budgetu è dopu paragunà i tariffi assuciati cù ogni bot. 

Dittu chistu, i migliori bots di trading criptu offrenu un pianu gratuitu o un periodu di prova. Questu offre à i cummircianti l'uppurtunità di pruvà u bot prima di risicà ogni soldi.

Funzioni di securità 

Hè impurtante chì qualsiasi dati spartuti cù u fornitore di bot sceltu hè assicuratu da l'accessu micca autorizatu, soprattuttu s'ellu include infurmazione sensitiva cum'è password o dettagli finanziarii. Dunque, hè ancu impurtante di verificà ciò chì e misure di sicurezza sò stabilite da a piattaforma scelta.                         

Truvà u megliu bot trading crypto ùn hè micca faciule. Ma, hè impurtante d'invistisce u tempu in a ricerca di e parechje opzioni, mantenendu in mente i punti sopra citati. 

cunchiusioni

L'impurtanza d'avè l'arnesi adattati per u successu in u cummerciu di criptu ùn pò micca esse enfatizatu eccessivamente. Un tali strumentu chì pò esse incredibbilmente utile hè un bot trading crypto.

Basatu nantu à a nostra analisi - Dash 2 Trade, cù a so interfaccia intuitiva, abbundanza di indicatori tecnichi, è analitiche suciale - si distingue in questu mercatu. Hà praticamenti tutti l'arnesi analitici chì un trader di criptu puderia desiderate.

L'abbonati di Dash 2 Trade ponu ancu retrocede e so strategie prima di eseguisce un bot di cummerciale - in cundizioni di u mercatu in diretta. Dash 2 Trade offre i so tokens D2T via presale avà - prima di esse listatu nantu à i scambii criptu. Verificatu a prevendita oghje per cumprà tokens D2T à un prezzu scontu.

Visita Dash 2 Trade Now

S & P

Ci sò bots di cummerciu in cripto?

Iè, ci sò bots di cummerciu di criptu chì automatizanu a compra è a vendita di diverse muniti. Questi algoritmi utilizanu indicatori avanzati è strategie di gestione di risichi per identificà opportunità prufittuali è eseguisce ordini in cunseguenza. Dash 2 Trade hè unu di i migliori bots di trading criptu in l'industria.

Chì ghjè u megliu bot di trading di criptu?

U megliu bot di cummerciu di criptu hè Dash 2 Trade, chì usa indicatori avanzati è strategie di gestione di risichi per identificà opportunità prufittuali è eseguisce ordini rapidamente è efficace. Fornisce ancu un putente inseme di strumenti per aiutà i cummircianti analizà e tendenze di u mercatu è piglià decisioni di cummerciale megliu. Questu include un serviziu di signale criptu cumpletu.