Nutizie CryptoSignals
Unisciti à u nostru Telegram

Bitcoin Cash (BCH / USD) Riduzzione di u mercatu, una media di $ 300

Ùn investite micca, salvu chì site preparatu per perde tutti i soldi chì investite. Questu hè un investimentu à risicu altu è hè improbabile di esse prutetti se qualcosa va male. Pigliate 2 minuti per amparà di più

Bitcoin Cash (BCH / USD) Riduzzione di u mercatu, una media di $ 300

Previsione di u prezzu di Bitcoin Cash - 21 di ghjennaghju
U mercatu BCH / USD diminuisce, una media di una linea di cummerciu di $ 300 più bassa in l'offerta per allineà cù u ciculu currente bearish quandu u prezzu criptu-ecunomicu hà fallutu per spinghje in u nordu di u puntu di $ 400 in u muvimentu di ricuperazione tentativu di pocu tempu. À a scrittura, u percentuale di u mercatu hè valutatu à circa 3.92, cummercializazioni intornu à $ 343.

Mercatu BCH / USD
Livelli Chjave:
Livelli di resistenza: 400 $, 500 $, 600 $
Livelli di supportu: 300 $, 250 $, 200 $

BCH / USD - Diagramma cutidiana
U graficu di ogni ghjornu BCH / USD mostra i riduzioni di u mercatu cripto-ecunomicu, cù una media di $ 300 sottu à e linee di tendenza discendente SMA. L'indicatore SMA di 50 ghjorni tende strettamente à fiancu à a linea di tendenza ribassista superiore tracciata sopra l'indicatore SMA di 14 ghjorni. A linea di tendenza ribassista più bassa s'hè trascinata versu u sudu per esse posizionata intornu à a linea di valore citata prima, mettendu una marca in u locu cum'è u puntu massimu chì a forza di caduta attuale pò spinghja prima di ottene esaurimentu à longu andà. L'Oscillatori Stochastichi anu attraversatu e so linee à u sudu vicinu à a gamma di 20. Questu significa a probabilità di l'ecunumia criptografica andendu sistematicamenti à u sudu cum'è cummercializatu cù u Dollaru US.

Ci sarà e forze di rebounding subitu quandu u mercatu BCH / USD diminuisce, u livellu mediu di $ 300?
Ci saranu forze di rebounding in attesa mentre a valutazione di u prezzu BCH / USD scende à circa $ 300 mentre u mercatu di cripto-ecunumia diminuisce, mediu a linea di valore. Dittu chistu, i takers di pusizioni longu duveranu esercitassi un certu gradu di pacienza, cum'è di solitu, per sapè quandu ci hè un signalu di rebounding decentu prima di decide di lancià un ordine per evità una situazione di cummerciale innecessaria.

Nantu à u latu di l 'analisi tecnicu, u mercatu BCH / USD takers short-pusizzioni hannu a essiri attenti à l 'entrata tardu, ancu s'è i muvimenti bearish sò, avà avè a dominanza di l'economie criptu nantu à una grande credenza generale. Passendu da u statu di cummerciale attuale, ùn pò esse micca troppu psicologicu bè per lancià più ordini di vendita cum'è ancu un candelabro bearish pare esse in a creazione.

Analisi di Prezzi BCH / BTC
In cunfrontu, a prospettiva di tendenza di Bitcoin Cash cum'è cumminata cù Bitcoin soffre sempre sottu una forza depressiva infurzata nantu à questu da u so strumentu di cummercializazione in un paru di parechji mesi finu à avà. A linea di tendenza SMA di 14 ghjorni hè sottu à a linea di tendenza SMA di 50 ghjorni. A linea di tendenza bearish hà attiratu per allineà cù a SMA più chjuca à a fine. L'Oscillators Stochastic anu attraversatu in u sudu più vicinu à a gamma di 40. Chì affirma a putenziale di vede a criptu di basa chì spinghje in u corsu per perde a capacità cum'è cunghjunta cù a criptu di cuntrariu più preziosa in l'operazioni sussegwenti per qualchì tempu.


Ppi: Cryptosignals.org ùn hè micca un cunsiglieru finanziariu. Fate a vostra ricerca prima d'investisce i vostri fondi in qualsiasi attivu finanziariu o pruduttu presentatu o avvenimentu. Ùn simu micca rispunsevuli di i vostri risultati d'investimentu.

Pudete cumprà cripto muniti quì. Cumprate Gettoni

Ùrtimi News

June 19, 2023

Protokollu di Band (Band / USD) Stretches Out for the Moving Average

U mercatu di u Band Protocol hà iniziatu u 17 d'aprile è hà purtatu u mercatu à un minimu annu di $ 0.906. I cummircianti ùn eranu micca disposti à cumprà sottu à stu livellu di prezzu. Per quessa, à u nivellu di supportu furmatu à $ 0.971, u prezzu hà cuminciatu à rimbursà. Oghje, u mercatu hà vistu un rendimentu rialzista notevuli cum'è ...
Read More

Unisciti à u nostru liberu n'ambasciata Group

Mandemu 3 segnali VIP à a settimana in u nostru gruppu Telegram gratuitu, ogni signale vene cun una analisi tecnica cumpleta nantu à perchè pigliemu u cummerciu è cumu piazzallu attraversu u vostru broker.

Pruvate un gustu di ciò chì hè u gruppu VIP unenduvi avà GRATIS!

dardu Unisciti à u nostru telegramma gratuitu