Nutizie CryptoSignals
Unisciti à u nostru Telegram

U Mercatu Litecoin (LTC / USD) Prepara per un Rebound

Ùn investite micca, salvu chì site preparatu per perde tutti i soldi chì investite. Questu hè un investimentu à risicu altu è hè improbabile di esse prutetti se qualcosa va male. Pigliate 2 minuti per amparà di più

U Mercatu Litecoin (LTC / USD) Prepara per un Rebound

Previsione di Prezzi Litecoin - 21 Lugliu
U mercatu LTC / USD si prepara per un rimbalzu mentre a valutazione di a cripta si scambia intornu à u livellu di 115 $. U percentuale di percentuale à u quale l'economia cripto scambia hè intornu à 7.92.

Mercatu LTC / USD
Livelli Chjave:
Livelli di resistenza: 150 $, 200 $, 250 $
Livelli di supportu: 110 $, 100 $, 90 $

LTC / USD - Diagramma quotidiana
U graficu cutidianu LTC / USD attualmente mostra chì u mercatu criptu si prepara per un rimbalzu, avendu rifiutatu inizialmente di cummerciu à un livellu inferiore. A linea di tendenza ribassista hà tracciatu in giù per e SMA. A linea di tendenza SMA di 14 ghjorni hè sottu a linea di tendenza SMA di 50 ghjorni. L'Oscillatori Stocastichi sò in a regione oversold cù e duie linee chì anu cunghjuntatu è attraversatu versu u nordu più vicinu à a gamma di 20. U livellu di supportu à 100 $ sembra esse induve si formassi a furmazione di candileri varianti.

Quandu u mercatu LTC / USD si prepara per un rimbalzu, u sustene in a prossima sessione?
Quandu u mercatu LTC / USD si prepara per un rimbalzu, pò piglià un pocu prima chì a cripta rinforza a furmazione attuale di u candileru rialzista chì u mercatu presenta. Mentre hè, i toru sò posti nantu à una nota d'aspettativa più alta per spinghje fermamente contr'à a capacità di cummercializazione di u mercatu di a valuta americana. Videndu u mercatu criptu chì spinghje lentamente versu u nordu, u SMA più chjucu si mantene vicinu à l'immediate $ 150 puderia esse testatu o brevemente scuppiatu per ottene un valore più altu.

Nantu à l'analisi downside di stu mercatu criptu, una inversione improvvisa contr'à a forza ascendente in corsu attuale serà a megliu opzione lasciata per annunzià un ritornu di tendenza descendente. Questa supposizione pare micca rializabile in pocu tempu in particulare chì l'Oscillatori Stocastichi anu attraversatu e linee versu u nordu da a regione oversold ligeramente passata a gamma di 20. Tutte quelle letture tecniche suggerenu chì a mancanza di pusizioni deve esse messa in attesa per un pezzu.

Analisi di Prezzi LTC / BTC
Mettendu u pesu di tendenza di e duie varianti cryptos fiancu à fiancu, u mercatu Litecoin si prepara per un rimbalzu contr'à a valutazione di Bitcoin ùn hè micca visibile da a scrittura. U criptu di basa hè gradualmente riposiziunatu per spinghje contr'à u criptu di punta contra. A linea di tendenza SMA di 50 ghjorni hè sopra a linea di tendenza SMA di 14 ghjorni. L'Oscillatori Stocastichi sò in a regione oversold cù e linee cunghjuntate, puntendu versu u nordu ligeramente in un puntu assai prufondu-bassu in questu. Ciò indica chì a criptografia di basa pò prestu cumincià à cullà contr'à u strumentu di cummercializazione.


Ppi: Cryptosignals.org ùn hè micca un cunsiglieru finanziariu. Fate a vostra ricerca prima d'investisce i vostri fondi in qualsiasi attivu finanziariu o pruduttu presentatu o avvenimentu. Ùn simu micca rispunsevuli di i vostri risultati d'investimentu.

Pudete cumprà cripto muniti quì.  Cumprate Gettoni 

Ùrtimi News

Unisciti à u nostru liberu n'ambasciata Group

Mandemu 3 segnali VIP à a settimana in u nostru gruppu Telegram gratuitu, ogni signale vene cun una analisi tecnica cumpleta nantu à perchè pigliemu u cummerciu è cumu piazzallu attraversu u vostru broker.

Pruvate un gustu di ciò chì hè u gruppu VIP unenduvi avà GRATIS!

dardu Unisciti à u nostru telegramma gratuitu