Nutizie CryptoSignals
Unisciti à u nostru Telegram

Synthetix (SNXUSD) Mantene Tapering Downward

Ùn investite micca, salvu chì site preparatu per perde tutti i soldi chì investite. Questu hè un investimentu à risicu altu è hè improbabile di esse prutetti se qualcosa va male. Pigliate 2 minuti per amparà di più

Synthetix (SNXUSD) Mantene Tapering Downward

Analisi SNX - U Prezzu Mantene Tapering Down un Canale Discendente

SNX continua à diminuisce un canale discendente cume a pressione bearish continua à agisce nantu à u mercatu. A muneta hè stata intrappulata in una tendenza di calata u 20 di settembre. A resistenza 12.100 $ hè stata aduprata per tene u mercatu à badia, è dopu SNX hà iniziatu à discendesi attraversu un canale. Questu hè evidenti in u modu in cui i prezzi formanu bassi è alti consecutivi. A munita s'avvicina attualmente à u cunfini inferiore di u canale.


Livelli Chjave SNX

Livelli di Resistenza: 11.100 12.100 $, 13.600 XNUMX $, XNUMX $
Livelli di Supportu: 9.000 7.300 $, 5.850 XNUMX $, XNUMX $
SNX continua à diminuisce
Dapoi chì hè cascatu à $ 5.850 u 5 di ghjugnu, SNX hè stata in una traiettoria generalmente ascendente. Questa continuò finu à chì a munita hà cunfruntatu u livellu di resistenza 13.600 $, chì l'anu impeditu di fà un novu massimu più altu u 6 di settembre. A reazzione di i toru à questu hè stata un ritornu enormu, chì hà risultatu in una forte onda sopra a resistenza. Malgradu u successu di questu, i toru si sò mancati di vapore è una piazza di uguale mercatu hà seguitu.

L'orsi mostranu forza in pussessu di u mercatu. U prezzu continua à fà minimi minimi è minimi più bassi. A linea media di l'indicatore di Busta si pò vede chì agisce cum'è una resistenza à u mercatu, premendula in ghjò. L'Oscillatore Stocasticu mostra a muneta ondulante in a mità di vendita di u graficu dapoi u 21 di Settembre quandu u prezzu hè calatu da u forte risurgimentu. Attualmente, SNX hè in a regione oversold, è una croce à a punta di e linee mostra chì una inversione hè imminente.

SNX continua à diminuisce
Anticipazione di u Mercatu

Nantu à u cartulare di 4 ore, a muneta pò esse vista chì scorri versu u bassu, attraversu u canale. Tuttavia, u livellu di u prezzu di 9.000 $ hè restatu impenetrabile, impedendu cusì à u mercatu di creà un novu minimu bassu. Tuttavia, malgradu l'EMA di l'indicatore di Envelope chì resta sopra u mercatu, SNX sembra dighjà invertendu à 9.000 $. Questu hè cunfermatu da l'Oscillatore Stocasticu, chì vede una croce in e so linee versu l'alte. U cunfini superiore ghjustu sottu à $ 10.500 hè u prossimu target avà.

Pudete cumprà cripto muniti quì: Cumprate Gettoni

nota: cryptosignals.org ùn hè micca cunsiglieru finanziariu. Fate a vostra ricerca prima d'investisce i vostri fondi in qualsiasi assi finanziariu o pruduttu o avvenimentu presentatu. Ùn simu rispunsevuli di i vostri risultati d'investimenti.

Ùrtimi News

October 11, 2021

Ethereu (ETH / USD) A Resistenza à u Face Face à 3,750 $

Ethereum Price Prediction - 11 d'ottobre U prezzu ETH / USD face resistenza à u livellu di $ 3,750 in un paru di sessioni di ghjorni di cummerciale. Cum'è a scrittura, l'ecunumia di criptu supera u Dollaru US à un percentinu di circa 5.63, cummerciu circa $ 3,609. Livelli chjave di u mercatu ETH / USD: Livellu di resistenza ...
Read More

Unisciti à u nostru liberu n'ambasciata Group

Mandemu 3 segnali VIP à a settimana in u nostru gruppu Telegram gratuitu, ogni signale vene cun una analisi tecnica cumpleta nantu à perchè pigliemu u cummerciu è cumu piazzallu attraversu u vostru broker.

Pruvate un gustu di ciò chì hè u gruppu VIP unenduvi avà GRATIS!

dardu Unisciti à u nostru telegramma gratuitu