Nutizie CryptoSignals
Unisciti à u nostru Telegram

Uniswap (UNI / USD) Oscillates Market à 25 $

Ùn investite micca, salvu chì site preparatu per perde tutti i soldi chì investite. Questu hè un investimentu à risicu altu è hè improbabile di esse prutetti se qualcosa va male. Pigliate 2 minuti per amparà di più

Uniswap (UNI / USD) Oscillates Market à 25 $

Previsione Uniswap di Prezzi - U 14 d'ottobre
Avà hè nantu à u libru finanziariu UNI / USD di registri chì u mercatu criptu oscilla intornu à u livellu di 25 $. A coppia di valute crypto-fiat testimone di una percentuale percentuale di circa 0.80 per scambià intornu à 24 $. Sembra chì u mercatu sia in qualchì lotta per spinghje versu u nordu.

Mercatu UNI / USD
Livelli Chjave:
Livelli di resistenza: 28 $, 31 $, 34 $
Livelli di supportu: 21 $, 19 $, 17 $

UNI / USD - Grafico Quotidianu
U graficu cutidianu UNI / USD mostra chì u mercatu oscilla intornu à u livellu di 25 $. U 12 d'ottobre, un candileru bearish emerge per pruvà un puntu più bassu vicinu à a linea di tendenza rialzista. A linea di tendenza SMA di 14 ghjorni s'hè cunghjunta cù a linea di tendenza SMA di 50 ghjorni. L'Oscillatori Stocastichi anu attraversatu e linee versu u nordu da a gamma di 20. Avà hè indicatu chì u prezzu si stabilisce per i movimenti di swing nordu.

Chì direzzione andrà u prezzu UNI / USD dopu chì u mercatu oscilla intornu à 25 $?
Ci sò stati direzzioni di prezzu indefiniti in l'operazioni cummerciale UNI / USD chì u mercatu criptu oscilla intornu à u livellu di 25 $. U livellu di u mercatu à 20 $ apparisce cum'è a linea principale di supportu chì i toru custruiscenu i musculi per spinghje versu u nordu. Mentre sta supposizione si materializza, i trader chì piglianu pusizioni lunghe devenu assicurà chì u prezzu ùn inverte micca rapidamente contr'à a linea di valore citata prima.

À u puntu negativu, pare chì l'impetu per u discendente ùn sia micca assai pesante per lascià l'orsi capitalizà per un bellu pezzu. Di conseguenza, i so assuciatori di posizione corta avianu bisognu à esse prudenti di riapre a so presenza sottu u livellu di u mercatu di $ 20. Sarebbe tecnicamente ideale chì i trader anu da pagà più attenzione à a ricerca di entrate decenti.

Analisi di Prezzi UNI / BTC
In cunfrontu, a capacità di tendenza Uniswap hè calata cum'è piazzata cù quella di Bitcoin. U criptu di basa hè statu depressu da u cuntrastu criptu à una situazione di cummercializazione oversold. A linea di tendenza SMA di 50 ghjorni hè sopra a linea di tendenza SMA di 14 ghjorni chì a linea di tendenza bearish hè sopra à elli. L'Oscillatori Stocastichi sò immersi in a regione oversold. È cercanu avà di francà e linee versu u nordu intornu à a gamma di zero. Questu suggerisce chì a criptografia di basa pò prestu recuperà u so catalizatore di tendenza persa cum'è accoppiata cù u criptu di cuntattu.


Ppi: Cryptosignals.org ùn hè micca un cunsiglieru finanziariu. Fate a vostra ricerca prima d'investisce i vostri fondi in qualsiasi attivu finanziariu o pruduttu presentatu o avvenimentu. Ùn simu micca rispunsevuli di i vostri risultati d'investimentu.

Pudete cumprà cripto muniti quì. Cumprate Gettoni

Ùrtimi News

August 16, 2022

SNXUSD Bulls hà guidatu cù successu u mercatu in una zona di fornitura

Analisi di SNXUSD - L'Orsi hà guidatu u mercatu in una zona di fornitura à $ 4.40. I toru SNXUSD anu purtatu successu à u mercatu in una zona di supply à $ 4.40. L'attuale flussu di l'ordine di u mercatu di u mercatu ferma bullish dopu un cambiamentu di l'ambiente u 20th di ghjugnu 2022. Prima di u cambiamentu ...
Read More
Ferraghju 14, 2023

U Mercatu Bull di Bancor (BNT) culpisce un Muru di Brick Major 

U 7 di ferraghju, u mercatu di Bancor hà sappiutu una sessione di ogni ghjornu cumplettamente bullish chì hà purtatu u prezzu à circa 0.5 $. Ma stu muvimentu bullish assai significativu pò esse un fattore chì cuntribuisce à l'inversione di a tendenza, chì era ancu carattarizatu da un muvimentu bearish significativu. ...
Read More

Unisciti à u nostru liberu n'ambasciata Group

Mandemu 3 segnali VIP à a settimana in u nostru gruppu Telegram gratuitu, ogni signale vene cun una analisi tecnica cumpleta nantu à perchè pigliemu u cummerciu è cumu piazzallu attraversu u vostru broker.

Pruvate un gustu di ciò chì hè u gruppu VIP unenduvi avà GRATIS!

dardu Unisciti à u nostru telegramma gratuitu