Nutizie CryptoSignals
Unisciti à u nostru Telegram

Bitcoin Cash (BCH / USD) Appare Mercatu chì si risolve per Upside Motions

Ùn investite micca, salvu chì site preparatu per perde tutti i soldi chì investite. Questu hè un investimentu à risicu altu è hè improbabile di esse prutetti se qualcosa va male. Pigliate 2 minuti per amparà di più

Bitcoin Cash (BCH / USD) Appare Mercatu chì si risolve per Upside Motions

Previsione di Bitcoin Cash Price - 15 d'ottobre
Hè probabilmente dimustratu in u libru finanziariu BCH / USD di registri chì u mercatu di criptu sembra accunsentì per movimenti alzati. U prezzu cripto-ecunomicu si scambia avà intornu à 625 $ à un percentuale percentuale pusitivu di 4.49. Hè un segnu di cunferma aghjuntu chì a pressione di compra hè in u tela.

Mercatu BCH / USD
Livelli Chjave:
Livelli di resistenza: 600 $, 800 $, 1,000 $
Livelli di supportu: 400 $, 300 $, 200 $

BCH / USD - Diagramma cutidiana
U graficu cutidianu palesa chì u mercatu BCH / USD pare accurdà si per muvimenti di rinculu postu chì ùn hè micca statu troppu luntanu da una zona di cummerciu più bassa chì s'hè arricatu di pocu. Dopu una intercepzione versu u sudu di l'indicatore più grande da l'indicatore più chjucu, a linea di tendenza SMA di 14 ghjorni hè attualmente curvata versu u nordu, cunghjuntendu cù a linea di tendenza SMA di 50 ghjorni. A linea di tendenza rialzista hà tracciatu sottu à elli cum'è un strumentu di supportu. L'Oscillatori Stocastichi si sò piegati brevemente versu u sudu contr'à a linea di gamma à 80. È avà cercanu di attraversà e linee versu u nordu vicinu sottu à a linea di valore di a gamma cù una pressione ascendente prumessa chì ritorna prestu.

Ci hè statu un segnu di compra affidabile in l'operazioni cummerciale BCH / USD quandu u mercatu sembra accurdà si per muvimenti alzati?
Avanzendu da un puntu di vista tecnicu à pocu pressu, hà osservatu chì l'attuale perspettiva di cummercializazione BCH / USD porta una pressione prometitiva di compra per svelà prestu quandu u mercatu cripto-ecunomicu pare stabilisce per movimenti alzati. Cumu hè nantu à u cartulare, l'emergenza di un candileru rialzista hè in traccia di prughjettà probabilmente l'attività di u mercatu per alcune forze di u nordu.

A stu puntu, u puntu negativu di u mercatu BCH / USD pò sospende per un pezzu per sapè chì ponu esse e reazioni di prezzu successive intornu à a zona di scambiu attuale. Un pull-up pocu attivu da 625 $ pò esse falsu in pocu tempu per potenzialmente permettere à l'orsi di ripiglià u cuntrollu di u mercatu una volta. I trader chì vanu per pusizioni di shorting averianu ancu da fà cun prudenza per un pezzu.

Analisi di Prezzi BCH / BTC
In cunfrontu, a capacità di cummercializazione di Bitcoin Cash hè sottupostu à pressione da Bitcoin. In altre parolle, a criptografia di basa pare stabilisce in una zona di cummercializazione più bassa cumu accumpagnata cù u criptu di cunti. A linea di tendenza ribassista hà tracciatu à fiancu à a linea di tendenza SMA più grande à un latu estremu più chjucu-longu. L'indicatore SMA di 14 ghjorni hè sottu à l'indicatore SMA di 50 ghjorni. L'Oscillatori Stocastichi sò un pocu sopra a gamma di 40, apparentemente pruvendu à cunghjuntà e linee per inizià un muvimentu di cunsulidamentu. Chì puderia causà una sorta di situazione di cummercializazione in recessione trà e duie configurazioni di accoppiamento di criptovalute. Ciò significa chì nè a criptu di basa nè u criptu di cuntrastu ùn avaranu u vantaghju di u mercatu contru l'altri.


Ppi: Cryptosignals.org ùn hè micca un cunsiglieru finanziariu. Fate a vostra ricerca prima d'investisce i vostri fondi in qualsiasi attivu finanziariu o pruduttu presentatu o avvenimentu. Ùn simu micca rispunsevuli di i vostri risultati d'investimentu.

Pudete cumprà cripto muniti quì. Cumprate Gettoni

Ùrtimi News

Lugliu 21, 2023

Dash 2 Previsioni di u prezzu di u cummerciu per oghje, 21 di lugliu: U prezzu di D2TUSD Preparate u palcuscenicu per un Rallye à l'Ascendente, Entra avà!

Dash 2 Previsioni di u prezzu di u cummerciu: U prezzu di D2TUSD Preparate u palcuscenicu per un Rally Upward, Entra avà! (21 di lugliu) U paru D2TUSD hè possibbilmente facendu a so strada dopu à chjappà u livellu bassu di $ 0.00655 per signalà una pompa. U mercatu di criptu hè destinatu à cresce ancu più postu chì vedemu una correzione bullish in u locu pigliendu u [&...
Read More
Chì 23, 2021

Ox (ZRXUSD) A Moneta Si Pronta Per Una Pompa Massiva

ZRXUSD Key Zones Demand Zones: 0.255, 0.355Supply Zones: 2.155, 2.000 Nantu à u mercatu di criptu, Ox coin comunmente cunnisciutu cum'è ZRX hè statu assai bearish per l'ultime duie simane, cum'è vistu nantu à u graficu settimanale. U mercatu hà righjuntu una zona di furnimentu à 2.000 è u prezzu hè cascatu assai. U mercatu hè cascatu attraversu u ...
Read More
April 25, 2021

Chainlink (LINK) Riprende Uptrend, Poises Per Recuperà l'Altu di $ 42

Chainlink (LINK) Analisi à longu andà: u prezzu BullishLINK hè cascatu à $ 31 bassu dopu a resistenza à $ 44 in April 24. Ci sò signali bullish sopra u supportu attuale. Chainlink ripiglià un uptrend se u supportu attuale mantene. In l'azzione di u prezzu precedente, l'altcoin hà ripresu una tendenza à a diminuzione dopu ...
Read More

Unisciti à u nostru liberu n'ambasciata Group

Mandemu 3 segnali VIP à a settimana in u nostru gruppu Telegram gratuitu, ogni signale vene cun una analisi tecnica cumpleta nantu à perchè pigliemu u cummerciu è cumu piazzallu attraversu u vostru broker.

Pruvate un gustu di ciò chì hè u gruppu VIP unenduvi avà GRATIS!

dardu Unisciti à u nostru telegramma gratuitu