Nutizie CryptoSignals
Unisciti à u nostru Telegram

Uniswap Riceve a Più Grande Allocazione per u Novu Fondu di Finanza Scentralizzata in Scala di Grigi

Ùn investite micca, salvu chì site preparatu per perde tutti i soldi chì investite. Questu hè un investimentu à risicu altu è hè improbabile di esse prutetti se qualcosa va male. Pigliate 2 minuti per amparà di più

Uniswap Riceve a Più Grande Allocazione per u Novu Fondu di Finanza Scentralizzata in Scala di Grigi

Grayscale Investments hà annunziatu pocu fà u lanciu di un Fondu Decentralizatu di Finanza (DeFi), cun Uni swap (UNI) riceve a più allocazione; 49.95%.

U Fondu Finanziu Scentralizatu in Scala di Grigio darà l'accessu à l'investitori à i dieci protokolli DeFi basati annantu à a capitalizazione di u mercatu in un portafogliu ponderatu cuncepitu per traccia l'indice CoFi Desk DeFi.

Una ripartizione di i slot di allocazione per i protocolli DeFi nantu à u fondu hè a seguente:

Uniswap (UNI) - 49.95%
Aave (AAVE) - 10.25%
Cumpostu (COMP) - 8.38%
Curva (CRV) - 7.44%
MakerDAO (MKR) - 6.49%
SushiSwap (SUSHI) - 4.83%
Synthetix (SNX) - 4.43%
Yearn Finance (YFI) - 3.31%
UMA Protocol (UMA) - 2.93%
Token di Rete Bancor (BNT) - 2.00%

U Fondu Finanziale Scentralizatu in Scala di Grigio hè u 15u pruduttu d'investimentu di a sucietà d'investimentu. U CEO di l'impresa, Michael Sonnenshein, hà spiegatu chì:

"A scala di grisgiu cuntinueghja à cuncentrassi nantu à a creazione d'opportunità per l'investitori per accede à e nuove, eccitanti parti di l'ecosistema di l'assi digitale.

L'emergenza di protokolli finanziarii decentralizati furnisce esempi chiari di tecnulugie chì ponu ridefinisce l'avvene di l'industria di i servizii finanziarii. Simu fieri di offre à l'investitori una esposizione à DeFi per mezu di e strutture di pruduttu d'investimentu fidate, sicure è di punta à l'industria di Grayscale ".

Livelli Chjave Uniswap da Vede - 21 Lugliu

Dopu à un crash debilitante in i ghjorni passati, Uniswap sembra avè toccu u minimu à un mese à 14.00 $. L'undicesima più grande criptovaluta hà publicatu un ligeru rimborsu à u livellu di 15.60 $ mentre i toru trovanu una presa.

UNIUSD - Carta di 4 Ore

Dice questu, l'ughjettivu immediata per i toru hè u livellu di resistenza di 16.75 $, rinfurzatu da u 50 SMA. Una rumpitura sopra à quellu livellu puderia ripone a criptovaluta in traccia di ricuperà. Mentre UNI hè aumentatu di circa 8% intraday, questu puderia esse una correzione necessaria per l'orsi per spinghje i prezzi più bassi.

Intantu, i nostri livelli di resistenza sò $ 16.70, $ 18.00 è $ 19.30, è i nostri livelli di supportu sò $ 15.00, $ 14.00 è $ 13.75.

Capitalizazione Totale di Mercatu: $ 1.26 As Roma

Capitalizazione di u Mercatu Uniswap: $ 9.18 miliardi

Dominanza Uniswap: 0.73%

Rank di u Mercatu: #11

 

Pudete cumprà cripto muniti quì: Buy FTP

Ùrtimi News

Lugliu 02, 2023

Top Trending Coins per oghje, 2 di lugliu: PEPE, BTC, LTC, MAV, è BCH

A maiò parte di i mercati nantu à a lista di sta settimana di e muniti di tendenza di CoinMarketCap anu ultimamente rializatu prestazioni assai impressiunanti, guadagnendu significativamente in u cursu di a settimana. In a nova settimana è in u novu mese, l'investituri è l'analisti anu grandi aspettative per u criptu generale ...
Read More
March 15, 2024

$ SPONGE (SPONGE/USD) Bulls Charge Versu $ 0.00012 Target

Dapoi u principiu di marzu, SPONGE / USD hà esibitu un impetu bullish sustinutu. U prezzu hà rializatu in modu stabile, superendu parechji livelli di resistenza. In ogni casu, ghjunghje à un livellu di resistenza significativu hà coincisu cù a volatilità aumentata, potenzalmentu pruvucannu a consolidazione di u prezzu. Malgradu questu, b...
Read More

Unisciti à u nostru liberu n'ambasciata Group

Mandemu 3 segnali VIP à a settimana in u nostru gruppu Telegram gratuitu, ogni signale vene cun una analisi tecnica cumpleta nantu à perchè pigliemu u cummerciu è cumu piazzallu attraversu u vostru broker.

Pruvate un gustu di ciò chì hè u gruppu VIP unenduvi avà GRATIS!

dardu Unisciti à u nostru telegramma gratuitu