Tala Fou a CryptoSignals
Auai i la matou Telegram

Va'aiga Tau o le DeFi Coin: DEFC/USD Fefa'ataua'iga latalata ile $0.30 Resistance

Aua e te teu faafaigaluega sei vagana ua e sauni e leiloa uma tupe na e teu faafaigaluega. Ose tupe fa'afaigaluega maualuga ma e ono le puipuia oe pe a iai se mea e tupu. Fa'aalu le 2 minute e aoao atili ai

telefoni

E leai se totogi o le Crypto Signals Channel

E silia ma le 50k sui auai
auiliiliga Technical
E o'o atu i le 3 fa'ailoga saoloto i vaiaso ta'itasi
Aoga mataupu
telefoni Auala Telegram Free
Va'aiga Tau o le DeFi Coin - Me 22

O le tau o le DeFi Coin o loʻo faʻaalia ai e leʻi faʻaalia e le DEFC se suiga taua tele ona o le maketi e mafai ona vaʻaia.

DEFC/USD Medium-term Trend: Va'aiga (4H Siata)

Tulaga Autu:

Tulaga tetee: $0.34 $0.36, $0.38

Lagolago lagolago: $ 0.25, $ 0.23, $ 0.21

DeFi Coin Prediction Tau
DEFCUSD – 4 Itula Siata

DEFC/USD o loʻo fefaʻatauaʻiga i luga aʻe o le 9-aso ma le 21-aso feʻaveaʻi averesi aʻo faʻagasolo le tau e paʻi i le tulaga tetee o le $ 0.30. O le tau maketi o loʻo agaʻi faʻataʻitaʻi aʻo sauni le tupe mo le maualuga. I le taimi nei, o loʻo tumau pea le DEFC / USD i se maketi le mautu ona o le siʻitia o tau e sili atu ona faʻaalia.

Va'aiga o le tau o le DeFi Coin: Ole tau ole DEFC o le a Si'itia i luga

le DeFi Coin tau tumau pea, ma mo se siitaga e taʻalo i fafo, e manaʻomia e le DEFC / USD ona sopoia i luga aʻe o le tuaoi pito i luga o le auala, lea e ono mafua ai ona faʻafeiloaʻi le tupe i le faʻalavelave lata mai i le $ 0.34, $ 0.36, ma le $ 0.38 aʻo leʻi mafai e le aufaioloa ona iloilo tulaga faaopoopo mo le fefa'ataua'iga.

I se isi itu, o le siʻitia i lalo i lalo ole tuaoi pito i lalo ole auala e mafai ona siitia ai le maketi ile $0.25, $0.23, ma le $0.21 lagolago. I le taimi nei, o le faʻamatalaga faʻapitoa o loʻo faʻaalia ai o le Relative Strength Index (14) o loʻo agai i luga aʻe o le 40-level, faʻaalia ai se gaioiga faʻafefe.

DEFC/USD Medium-term Trend: Va'aiga (2H Siata)

Vaʻai i le siata 2-itula, o le DeFi Coin o loʻo suia nei lima i le $ 0.29 i luga aʻe o le 9-aso ma le 21-aso feʻaveaʻi averesi. Afai e mafai e povi ona taofi mau le tau ma tulei i luga aʻe o le tuaoi pito i luga o le alalaupapa, o le isi tulaga taua e mafai ona i ai ile $0.31. O le ausiaina o lenei tulaga e mafai ona siitia le tupe i le $0.32 ma luga atu. Ae ui i lea, o le Relative Strength Index (14) o loʻo tumau pea i luga aʻe o le 50-level, lea e mafai ona tuʻuina atu ai faʻamaoniga faʻaopoopo.

DEFCUSD – 2 Itula Siata

Ae peitai, afai e le mafai e povi ona maua le tau i le tetee lata ane, e mafai ona agai atu le maketi i le itu i saute. E le gata i lea, o le tau o le DeFi Coin e foliga mai o loʻo vaʻaia se pa'ū tele i lalo ole averesi. O le malepelepe agai i le pito i lalo ole alavai e mafai ona aumaia ai le maketi ile tulaga lagolago ile $0.27 ma lalo ifo.

E mafai ona e fa'atau DeFi Coin iinei. Fa'atau DEFC

News lata mai nei

Ia 09, 2023

O Chainlink e o'o atu i le vaivai a'o umia i luga a'e o le $6.80

Chainlink (LINK) Suʻesuʻega umi: BearishChainlink (LINK) tau o loʻo pa'ū i lalo o laina faʻasolosolo faʻasolosolo ona o loʻo i luga aʻe o le $ 6.80 lagolago. O le aseta crypto ua fesuisuiai teisi talu mai Aperila 21. Ua fesuisuiai i le va o le $6.80 ma le $7.50. O mamanu tuugalamepa Doji na faʻaaogaina e faʻamatala ai...
faitau sili

Auai i la matou Free uālesi vasega

Matou te lafoina ni faʻailoga VIP se 3 i le vaiaso i le matou vaega Telegram fua, o faʻailoga taʻitasi e omai ma se auiliiliga faʻapitoa o mafuaʻaga ua matou faia ai le fefaʻatauaiga ma faʻafefea ona tuʻuina atu i lau tagata fai pisinisi.

Maua se tofo i le mea o le VIP kulupu e pei o le auai nei mo saoloto!

ū Auai i la matou telefoni feaveai