Tala Fou a CryptoSignals
Auai i la matou Telegram

Ua tuuaia e le Pule Sili o Ripple le SEC o Faigamalo Sili I Togafitiga o Ethereum

Aua e te teu faafaigaluega sei vagana ua e sauni e leiloa uma tupe na e teu faafaigaluega. Ose tupe fa'afaigaluega maualuga ma e ono le puipuia oe pe a iai se mea e tupu. Fa'aalu le 2 minute e aoao atili ai

Ua tuuaia e le Pule Sili o Ripple le SEC o Faigamalo Sili I Togafitiga o Ethereum

Ofisa Sili o Pulega Ripple (XRP) Brad Garlinghouse na ia faia ni tuuaiga faasaga i le US Securities and Exchange Commission i le auala o loo ia faatautaia ai lana tulafono ma lona agai atu ia Ethereum.

I le saunoaga ai i le DC Fintech Week virtual conference ananafi, na finau ai Garlinghouse o le pule faʻatonutonu na faʻamalamalamaina galuega a Ethereum na mafai ai ona sili atu i le XRP.

Talu mai Tesema 2020, o le pulega faʻatonutonu ua faʻamalosia Ripple Labs e ala i le failaina o le faamasinoga ona o le masalomia o le faʻatau atu XRP faʻasolitulafono. I le masina talu ona maeʻa le tagi ia Tesema, na faila ai loa e le ua molia le tagi o le Freedom of Information Act i le SEC, pe aisea na le manatu ai ia ETH o se puipuiga e pei ona faia i le XRP. Faʻatopetope atu ia Iulai ina ua faʻatagaina e le faʻamasino faʻaitumalo le poloka poloka e faʻateʻa se tasi sa avea ma ofisa sinia o le SEC na folafola i le 2018 e leʻo se puipuiga le ETH.

Garlinghouse o loʻo tuuaia se osofaʻiga a le tagata lava ia i lana kamupani i le lotolotoi o le sili atu le agamalu togafitiga o le ETH e le SEC, lea na saunia le ala mo le manuia mulimuli ane a Ethereum. Na ia taʻua foi:

"I totonu o nai tausaga ua tuanaʻi, XRP o le lona lua sili ona taua aseta numera. A'o manino mai na tu'uina atu e le SEC se pasi fa'afiafia i le ETH, o le ETH o lo'o manino lava ua fa'alavelave, ma ua fesoasoani lena fa'amalamalamaga.

O le XRP na ia umia le tulaga lua i le tulaga maualuga o le crypto e oʻo ia Tesema 2017. Ua paʻu i lalo i le tulaga fitu talu mai lena taimi, ae o Ethereum o loʻo umia le numera lua tulaga.

Ki Ripple Maualuga e Maimoa - Oketopa 22

XRP o loʻo tauivi pea ma le vaivai i lalo ole $ 1.1500. E ui lava i le mausali o lagona loloto i le salafa o le lautele lautele maketi, e leai lava se malosi o le XRP e faʻamautuina ai ni mea taua na maua.

XRPUSD - 4-Itula Siata

O le cryptocurrency lona fitu-tele tele na mafatia i se isi faʻatoʻilalo i le aso ananafi ina ua maeʻa le toe suʻeina o le $ 1.1500 tetee, lea na lafoina i lalo ole $ 1.1000 lagolago. Na faapea mai, o le cryptocurrency e manaʻomia ona faʻamautu se malologa i luga aʻe o le faʻasolo i lalo i aso o lumanaʻi e faʻafeiloaʻi ai le isi vaega o le maketi i luga o se ala agai i luga.

E taua le taʻua o le XRP vaivaiga o loʻo i ai nei e afua mai i le faʻaauau pea o le tagi ma le SEC.

I le taimi nei, o le matou teteʻe atu i le maualuga e $ 1.1500, $ 1.2000, ma le 1.2500, ma o matou tulaga lagolago e $ 1.1000, $ 1.0500, ma le $ 1.0000.

Aofaʻiga Maketi tetele: $ 2.60 trillion

Ripple Market capitalization: $ 51.9 piliona

Pule'aga Ripple: 1.99%

Maketi tulaga: #7

 

Oe mafai faʻatau crypto tupe iinei: faʻatau mai Togi

News lata mai nei

Ianuari 27, 2022

Bitcoin Holdings: Tesla Digital Holding Tumau Mausali Q4 FY2021 Lipoti

Giant Electric Vehicle manufacturer Tesla talu ai nei na faʻasalalau ana faʻamatalaga tau tupe Q4 ma FY2021, lea na faʻamaonia ai ana Bitcoin (BTC) umia. O le paleni e leʻi suʻesuʻeina e le kamupani na faʻaalia ai o lana BTC umia na faʻatauina i le $ 1.26 piliona i le faaiuga o Tesema i le tausaga talu ai, e leʻi suia mai le Q3 2021. ...
faitau sili
Aokuso 04, 2023

Fa'ailoa le Worldcoin ($WLD)

O le Worldcoin ($WLD) ose fa'ailoga mata'utia o le eleele ma se misiona e fa'atūina le fa'asinomaga sili ona tele o le lalolagi ma feso'ota'iga tau tupe, e mafai ona maua e tagata uma o se fa'aoga lautele, a'o puipuia aia tatau mo tagata uma. I le fatu o le Worldcoin system o loʻo taoto ai le World ID, o se faʻamatalaga faʻavaomalo e ...
faitau sili
Aokuso 21, 2023

XRP Pa'u i luga a'e o le $0.51 Maualalo ae Amataina se Si'i Fa'amau

XRP (XRP) Suʻesuʻega Umi-Taimi: BearishXRP (XRP) tau o loʻo pa'ū ma ua oʻo i le faʻamoemoeina maualalo ae amata se faʻasologa o laina. O le faʻailoga o le tau o loʻo vaʻaia ai se pa'ū i le ala o le 2.0 Fibonacci faʻaopoopoga, poʻo le $ 0.513. I aso nei, o le altcoin na paʻu i lalo ole $0.518 aʻo leʻi toe faʻaleleia i luga aʻe o le taimi nei ...
faitau sili

Auai i la matou Free uālesi vasega

Matou te lafoina ni faʻailoga VIP se 3 i le vaiaso i le matou vaega Telegram fua, o faʻailoga taʻitasi e omai ma se auiliiliga faʻapitoa o mafuaʻaga ua matou faia ai le fefaʻatauaiga ma faʻafefea ona tuʻuina atu i lau tagata fai pisinisi.

Maua se tofo i le mea o le VIP kulupu e pei o le auai nei mo saoloto!

ū Auai i la matou telefoni feaveai